5 Tips about ماگ حرارتی You Can Use Today

Wiki Article

به دلیل عریض بودن محیط و ابعاد طراحی در صورتی که تصویر شما دارای یک عرض کم باشد.

لیوان حرارتی سفارشی به دلیل تغییر حالت رنگی که سطح آن نسبت به گرما نشان می دهد طرفداران زیادی را دارد ، خاصیت جادویی آن که همراه با محو و نمایان شدن تصویر با تغییر دما است خیلی ها را در ابتدا غافلگیر می کند !

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

راهنمای جامع ماگ حرارتی: ماگ حرارتی، لیوان جادویی یا لیوان سرامیکی که با تغییر دما رنگ آن عوض می شود، یکی از محبوب ترین هدیه ها و لوازم جانبی نوشیدنی در سال های اخیر بوده است.

اول تشکر فراوان میکنم از مجموعه ی حرفه ای و با اخلاق ونوس مارکت

لیوان بسیار باکیفیت بود ،کیفیت چاپ بسیار خوب بود، طراحی عکس و متن فراتر از تصور من بود ، بسته بندی بسیار زیبا ، ارسال سریع

این لایه بیرونی تماما به رنگ مشکی است و ویژگی خاص آن واکنش گرا بودن در برابر حرارت است.

فتوشاپ:محبوب ترین نرم افزار برای طراحی گرافیک، امکانات کامل برای طراحی روی ماگ

ماگ مخصوص قهوه سرامیکی با جداره ی نسبتا ضخیم می تواند دمای نوشیدنی را تا مدت زمان مشخصی حفظ کند، برای نگهداری نوشیدنی در فریزر و گرم کردن در ماکرویو نیز می توان از آن استفاده کرد.

این نقش و نگار روی ماگ می‌تونه شکل یه سوپرهیرو، یه منظره زیبا، پرچم تیم مورد علاقه‌تون یا حتی یه اسم باشه و فقط با مایع داغ، کم‌کم ??????? ????? رنگ مشکی محو و طرح سورپرایز خودش رو نشون میده.

- صفحه اصلی - کسب درآمد - وبلاگ - سفارش طرح دلخواه - دانلود اپلیکیشن انگاره در شبکه های اجتماعی

همچنین می توان برای افزایش جذابیت این ماگ ها از قاشق ها یا درب های مخصوص نیز استفاده کرد که آنها نیز قابلیت تغییر رنگ با حرارت را دارا باشند.

بودجه: قیمتی را که می توانید برای یک ماگ حرارتی بپردازید تعیین کنید

ماگ یک وسیله یا ظرف است که از سرامیک ساخته شده و برای نگهداری نوشیدنی‌ها مانند چای، قهوه، آب و سایر نوشیدنی‌ها استفاده می‌شود.

Report this wiki page